Suport critic

 

http://support.qeast.ro

Vânzări

021-222.43.55, 021-222.43.56

Serviciul Clienți

Reguli de conduită



Fiecare angajat are obligația de a respecta toate legile, regulile și regulamentele aplicabile operațiunilor Q-East Software. Acestea includ, fără limitare, legile privind activitatile frauduloase și comisioanele ilegale, drepturile de autor, mărcile și secretele comerciale, confidențialitatea informațiilor, contribuțiile politice ilegale, interdicțiile antitrust, practicile anticorupție, acordarea sau primirea de gratuități, riscurile de mediu, discriminarea sau hărțuirea la locul de muncă, sănătatea și securitatea ocupațională, informațiile financiare false sau care induc în eroare (eronate) sau utilizarea abuzivă a activelor corporative.

Fiecare angajat trebuie să înțeleagă și să respecte toate legile, regulile și regulamentele aplicabile postului pe care îl ocupă.

Ύn cazul în care există dubii cu privire la legalitatea unei acțiuni (activități), fiecare salariat trebuie să solicite sfatul șefului său direct sau al departamentului de Resurse Umane.