Suport critic

 

http://support.qeast.ro

Vânzări

021-222.43.55, 021-222.43.56

Serviciul Clienți

Suport tehnic

Specialiștii Q-East Software sunt mereu cu un pas înainte în remedierea oricăror situații de risc.

Calitatea serviciilor de implementare, precum si calificarea echipei locale de suport tehnic Q-East Software si serviciile profesionale furnizate sunt repere ale activității noastre pe piața IT din România. Clienții Q-East Software stiu că au în orice moment un partener de încredere la dispoziție, consultanță tehnică de înaltă clasă si suport tehnic proactiv.

Începând cu data de 12 septembrie 2013, Q-East Software deţine statutul de Support Providing Partner (SPP) pentru produsele Quest™ şi este autorizată de către producătorul licenţelor Quest Software Ltd. să ofere suport tehnic pentru utilizatorii produselor Quest™ din România, Bulgaria şi Moldova.

De la data de 1 noiembrie 2013, singura cale de contact pentru înregistrarea şi administrarea cazurilor de suport pentru produsele Quest™ este prin intermediul companiei Q-East Software:

1.   Via portal:http://suport.qeast.ro si e-mail suport@qeast.ro pentru înregistrarea şi administrarea cazurilor de suport;

2.  Tel: +40 727.601.600 şi +40 727.601.601 (limba română şi limba engleză) opţiune disponibilă doar pentru problemele cu Nivel de Severitate 1;

3.  Program de lucru 9:00 - 18:00, ora României, de luni până vineri.

Pentru mai multe informații, vă invităm să descărcați documentația integrală de suport, accesând Ghidul de Suport Q-East Software (pdf).

În continuare, portalul Quest™ - http://support.quest.com vă oferă posibilitatea să găsiți răspunsuri şi informaţii legate de versiuni noi, actualizări de mentenanţă, service pack-uri şi patch-uri, documentaţii produse, knowledge base, etc.

Serviciile Q-East Software pentru înregistrarea şi administrarea cazurilor de suport sunt următoarele:

Componentele Programului de Suport

Standard

Critic

Premier

Înregistrare Cazuri – Web, Telefon si E-mail

Administrare Cazuri

Pe portalul Quest™- http://support.quest.com veţi avea în continuare acces la următoarele servicii de suport:

Componentele Programului de Suport

Standard

Critic

Premier

Versiuni noi

Actualizări de Mentenanţă

Service Pack-uri şi Patch-uri

Documentaţii Produse

Acces nelimitat 24x7 la http://support.quest.com

•  

Descărcări şi Documentaţie Produse

Informaţii Produse

Notificări Produse

Knowledge Base

Knowledge Base Multimedia

Profil Suport

Ore critice de Business (24x7)

 

 •*

 

Manager Cont de Suport Desemnat

 

 

Vizite la sediul clientului

 

 

Timp de Răspuns Prioritar şi Case Routing

 

 

Suport Proactiv şi Prioritizare de Incidente

 

 

Raportare Personalizată

 

 

Comunicaţii Personalizate de Produse

 

 

Discuţii Anuale cu Product Manager-ul

 

 

*Disponibil ca o opţiune pentru majoritatea produselor Quest™. Există unele produse care necesită Suport Critic.

 

Nivelul de Suport Premier

Oferta de servicii de Suport Premier este proiectată pentru clienţii cu medii complexe, care necesită o abordare proactivă în ceea ce privește furnizarea de suport. Această ofertă este potrivită pentru clienţii a căror activitate depinde de produsele şi soluţiile Quest™.

Unul dintre beneficiile oferite de serviciul de Suport Premier este desemnarea unui Support Account Manager (SAM). Support Account Manager-ul va acţiona ca un consultant dedicat şi va opera ca o extensie a propriei echipe de suport, concentrându-se pe cerinţele dumneavoastră individuale de business.

Acesta este un serviciu de suport personalizat şi proactiv Q-East Software pentru soluţiile Quest™. Costurile Suport Premier se stabilesc împreună cu un Account Manager din cadrul companiei Q-East Software.

Particularităţile nivelului de servicii Suport Premier sunt:

1. Sunt incluse toate serviciile oferite de Suportul Standard sau Suportul Critic;

2. Exista un Support Account Manager dedicat;

3. Aveți acces la cei mai experimentaţi tehnicieni de suport Q-East Software;

4. Timpul de răspuns este mai rapid;

5. Se efectuează vizite la sediul clientului şi apeluri regulate pentru analiza activităţii.


Vă mulțumim!