Suport critic

 

http://support.qeast.ro

Vânzări

021-222.43.55, 021-222.43.56

Serviciul Clienți

Training All in One



Valoarea noastră în livrarea serviciilor specializate IT este dată de oamenii care ne reprezintă. Fiecare specialist Q-East Software are competențe avansate să gestioneze un anumit număr de soluții IT, în funcție de abilitățile sale specifice și de experiența deținută.

Am încurajat specializarea oamenilor noștri pe diverse seturi de soluții și tehnologii intercorelate, ca argument principal al expertizei avansate pe care reușim să o livrăm pe piață.  

Clienții noștri se pot baza în orice clipă pe serviciile noastre profesionale, conduse de specialiști IT cu vastă experiență în domeniu, care vor asista managerii:
 - să acceseze mediul IT existent și să previzioneze nevoile curente și viitoare de tehnologie de afaceri;
 - să construiască planuri de proiect customizate pe cerințe specifice de business, cu orizonturi clare de așteptare;
 - să configureze, integreze și utilizeze soluțiile puse la îndemână cu maximum de rezultate;
 - să furnizeze un transfer de cunoștințe optim și să promoveze adopția tehnologiilor de către utilizatori repede și cu un plus de valoare.

Metodele de training All in One furnizate de specialiștii Q-East Software sunt:
 - flexibile în ceea ce privește durata de timp și cost;
 - adaptabile cerințelor organizaționale în continuă schimbare;
 - conectate cu obiectivele de business și responsabile pentru acestea;
 - factori cu valoare adăugată în timp;
 - resurse de protejare a investiției în tehnologie repartizată către oamenii din companie.